Oklejanie samochodów jest usługą bardzo często wybieraną przez firmy szukające skutecznej, mobilnej formy reklamy. Auto z reklamą będzie codziennie oglądane nawet przez kilka tysięcy osób. Zatem reklama trafi do mnóstwa potencjalnych odbiorców. Zanim jednak zdecydujemy się na taką formę reklamy to warto jest wiedzieć jak przebiega oklejanie, jakie opcje są do wyboru, czy ile funduszy trzeba na to wygospodarować.
Reklamowe oklejanie samochodów
Dokładne oklejanie samochodów w Poznaniu może kosztować od stu złotych to nawet kilku tysięcy złotych. Za sto złotych można zamówić pojedyncze literki przyklejane na drzwi paki auta dostawczego, czy też okleinę na zderzak małego auta. Za kilka tysięcy złotych możemy okleić całkowicie auto osobowe. Im większą powierzchnię trzeba okleić tym dłużej będzie trwała usługa. Zwykle nie zostawia się jednak auta na dłużej niż trzy dni robocze. Przed przystąpieniem do oklejania samochód musi zostać dokładnie umyty i odtłuszczony, bo inaczej folia nie będzie się dobrze trzymać podłoga. Folii nie można nakładać na samochód, jeśli jest on bardzo zniszczony np. pojawiła się rdza lub też ma powypadkowe wgniecenia. Warto zaznaczyć, że oklejenie auta folią nie przekreśla jego mycia. Zalecane jest mycie ręczne lub na myjce ciśnieniowej. Z folii brud łatwo schodzi, więc obędzie się bez szorowania. Z kolei mycie na myjce automatycznej jest szybsze, ale duże, ostre szczotki mogą zarysować folię przez co nie będzie ona wyglądała estetycznie.
Co daje oklejenie samochodu folią? Oczywiście najważniejsza kwestia to reklama przedsiębiorstwa. Jednak sama folia ma też wiele zalet, nawet bez nadrukowanej reklamy. Folia chroni lakier przed uszkodzeniem. Nie zostanie od zarysowany od żwiru spod kół, kolor nie wyblaknie, lakier nie zmatowieje pod wpływem działania promieni UV. Auto jest też łatwiejsze do wyczyszczenia, bo zabrudzenia nie osiadają na folii. Można też uznać, że karoseria będzie wolniej niszczała i korodowała, jeśli będzie na niej folia. Foliami można oklejać karoserię, ale nie tylko. Folia one way vision naklejana jest na szyby (poza przednią). Z zewnątrz widoczna jest grafika reklamowa, a od wewnątrz kierowca widzi drogę. Specjalnymi foliami okleja się też drzwi od wewnątrz, czy deskę rozdzielczą.
Reasumując, oklejanie samochodów wszelkiego typu to fantastyczny pomysł na promocję przedsiębiorstw działających w różnych sektorach gospodarki. Folie są trwałe, estetyczne, zabezpieczają karoserię przed niszczeniem na skutek różnych czynników zewnętrznych. Takie auto ładnie się prezentuje w każdej sytuacji.